8 Eylül 2014 Pazartesi

sex and candy


Baştan çıkaran müzikleri sever misin?

Şuan karanlıkta uzanmış bunları yazarken dinlediğim şarkıların hakkını yemiş gibi hissediyorum. Karanlık bir odada uzanıp fiyonklu pijamalarla yazı yazarken son ses kulaklıktan fırlamamalı bu müzikler!
Orta çaplı ufak bir barda herkes kendi alemindeyken elindeki şarapla yavaş yavaş dans etmelisin, tanımadığın adamlara eşlik etmelisin... Hiç denedin mi? dene!
Ah ben bu arada yine şarap demişim...
Başlığım şuan beni kucağımdaki yastıkla ve altımdaki yatakla dans ettiren şarkıdan geliyor bu arada.
Maroon 5 - tavsiye ederim, tavsiye beklerim.


4 yorum:

  1. Bir nevi delilik seninkisi belki de cesaret her türlüsü tehlike arz ediyor bilesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana tehlikesiz birşey yaptığımızı söyleyebilir misin? Hayır. Hayatımız hep böyle geçmiyor mu zaten? Belki biraz uç noktalarda dolanıyorum ama bunu seviyorum ve şiddetle tavsiye ederim! Ve şuan yine bu müziği dinleyerek yazıyorum bunları...

      Sil
  2. Şiddeti seven biri olmalı karşında. Uçlarda yaşayan çok az karşı cins var ve şarkıların gerçekten hislerimize etkisini ben de çok iyi bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkılar bana gerçekten çok şey yaptırabilir...

      Sil